2010. május 16., vasárnap

Lehet hogy nekem semmi se jó?

Lassan már nem emlékszem mikor szörföztem utoljára. Ez azért durva, mert a szezon jól indult, március végén, húsvétkor, aztán Szardínián csúsztam párat. Azóta csend - szélcsend. És erre mi történik? Jön a várva várt hidegfront - május közepén 3 nap viharos szél (vörös riasztás). Ez rendben lenne, na de a levegő 6 fok, szakad az eső? A víz visszahűlt két nap alatt 13 fokra? Ennél márciusban jobbak voltak a körülmények.
Lehet, hogy bennem van a hiba, és így is lehet élvezni a szörfözést - mondom, én is készültem a 3 big dayre, de ez azért túlzás, ezt úgy néz ki kihagyom.
Valósággá válik ez a rémálom, hogy a pingvinek fognak csak szörfözni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vevőink küldték

Sikeres a szponzorprogram, azaz már el sem kell mennem snowboardozni, és nem kell a Raven pr fotóira támaszkodnom, ha jobbnál jobb képeket s...