2013. szeptember 10., kedd

F*cking sh*t

Úgy tűnt, ez lesz életem legszebb szeptembere. Először 1 hét Rodosz, majd pár nap munka és két hét komolyabb utazás a 42. szülinapomra. 
Prasonisin csodálatos körülmények fogadtak:
1. nap 5.3 majd 4.5, 
2. nap 4.5 egész nap
3. nap 4.5 majd 3.7 persze szinte végig 74 literes wavedeszkával
És itt jött a baj. A kedd késődélutáni wave bajnokság futamának első körében (amire persze be sem akartam nevezni, de gondoltam ha ott vagyok készül egy pár jó fotó) beakadt a lábam az első papucsba és a deszka megcsavarta. Jobb 4. lábtőcsont törés, remek. Másnap gipsz, 3 nap fekvés először a sátorban, majd Kattaviában. Még a hazarepülés is külön tortúra volt. 
A most szombati utazás? Az kérdéses erősen.

Viszont itthon pihenés közben összevágtam ezt a kis videót (http://vimeo.com/74177440), nem sok, mert a fotózás/kamerázás csak ezután jött volna, meg mert persze a vízálló kamera is beázott :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vevőink küldték

Sikeres a szponzorprogram, azaz már el sem kell mennem snowboardozni, és nem kell a Raven pr fotóira támaszkodnom, ha jobbnál jobb képeket s...